piątek, 15 stycznia 2016

Babeczki fasolowe

Obiecałam  Agacie z blogu  Klimaty  Agatty , że pochwalę się babeczkami fasolowymi, które upiekłam dzięki jej wpisowi. Miałam ten przepis wcześniej od mojej koleżanki tez Agatki( na dużą porcję - tak jak Agata pokazała tort), ale jakoś się nie zbierało do pieczenia, bo nie pomyślałam, że z połowy porcji można zrobić babeczki. Agata zainspirowała mnie  swoim wpisem i proszę oto one w całej okazałości .
Moje babeczki


Faktycznie są pyszne. Robi się je w kilka minut. z przepisu Agaty  wychodzi 12 babeczek
Agatko dzięki za inspirację.

Ostatnio wzięło mnie na kulinarne eksperymenty i pokusiłam się na coś takiego:

Jabłkowe róże

Wyglądają bardzo efektownie i smakują tak  samo jak wyglądają. Przepis można znaleźć w internecie wpisując w przeglądarkę  różyczki z jabłek w cieście francuskim. Jeżeli trochę poszperacie na YouTube, to  przepisów na róże jest dużo można wybrać taki, który będzie Wam najlepiej pasował

Życzę smacznego tym, którzy skuszą się na wypieki. 
Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających i dziękuje za miłe słowa.

7 komentarzy:

  1. Aspecto delicioso.
    Um abraço e bom fim de semana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj muszą być bardzo pyszne.Jadłam kiedyś tort z fasoli i bardzo mi smakował:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Que buena pinta tienen que estar ricos.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo! Super, dzięki za pomysły :) Gdziesik sobie muszę zapisać. Fasolowe babeczki brzmią wielce interesująco i jeszcze szybko się je robi, więc super. A róże są przepiękne, a że z jabłkiem to na pewno przepyszne :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dzisiaj kusisz:) babeczki fasolowe zrobię,gdyż jestem ciekawa ich smaku. Różyczki są obłędne,tak urokliwe,ze wyglądaja jak prawdziwe!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak smakowicie wyglądają....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń