poniedziałek, 18 maja 2015

Serdeczności na przywitanie

Bardzo serdecznie witam Was - odwiedzających tą stronę!

Jakoś tak się zbierałam, zastanawiałam dość długo i postanowiłam założyć mojego bloga aby móc podzielić się moją pasją. Od wielu lat haftuję krzyżykiem. Uzbierało się tych prac już trochę i może warto podzielić się nimi, aby każdy kto ma ochotę, mógł nacieszyć oko i szepnąć miłe słówko do ucha. Prace te wykonuję wieczorami, poświęcając na to prawie cały wolny czas. Interesuję się również decoupagem i popełniłam wiele drobiazgów tą techniką. Jednak prawdziwą pasją zawsze pozostanie haft krzyżykowy. Wieczory spędzone nad tamborkiem z igłą w rękach dały mi wytchnienie. Przenosiły i dalej przenoszą w inny świat, zaczarowany... Spod moich nieudolnych rąk wychodzą prace, które cieszą oko i zdobią dom, nie tylko mój. Pasja ta, daje wytchnienie i pozwala zapomnieć o problemach, wycisza, spowalnia gonitwę dnia codziennego i sprawia, że człowiek przenosi się w "krainę piękna", którego tak brakuje na co dzień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz